Registreren

Wilt u zich als kiezer registreren voor de Europese Parlementsverkiezingen? Vul dan het formulier Y32:Verklaring stemmen voor Europees Parlement in Nederland (PDF, 553.2 kB) in. Dit formulier moet uiterlijk 23 april 2024 door het team verkiezingen van de gemeente Beesel zijn ontvangen. U kunt het ingevulde formulier afgeven bij de klantenbalie van het gemeentehuis of opsturen naar:

Gemeente Beesel
t.a.v. team verkiezingen
5953 ZK Reuver

Heeft u het formulier Y32 ingevuld en opgestuurd? Dan kunt u niet meer stemmen in het land waarvan u de nationaliteit heeft.

Meer informatie over stemmen voor het Europees Parlement voor niet-Nederlandse inwoners (Deze link gaat naar een andere website) vindt u op de website van de Kiesraad.

Let op! Het is niet meer mogelijk om u te registreren. Dit kon tot 23 april 2024.