Online regelen

Meenemen

• Een geldig identiteitsbewijs

Een verhuizing doorgeven is gratis.

Verhuizing schriftelijk doorgeven

Geeft u uw verhuizing liever schriftelijk door? Geef dan een volledig ingevuld formulier aangifte verhuizing (PDF, 470.4 kB)af op het gemeentehuis. U kunt het ingevulde formulier ook opsturen naar:

Gemeente Beesel
t.a.v. de klantenbalie
5953 ZK Reuver

Wanneer is toestemming nodig?

U heeft een ingevuld toestemmingsformulier (PDF, 123.5 kB)nodig als:

• Een kind jonger dan 16 jaar verhuist van de ene ouder naar de andere ouder zonder dat de ouder mee verhuist.
  • Een gezin bij elkaar woont (met ouders en kinderen) en één van de ouders met het kind onder 16 jaar naar een ander adres verhuist.

Er is geen toestemming nodig als:

• Een compleet gezin verhuist
  • De vader en moeder beiden op een apart adres wonen en het kind, met de ouder waar het woont, verhuist naar een nieuw adres.

Wie kan de verhuizing doorgeven?

• uzelf, als u 16 jaar of ouder bent
  • ouder, voogd of verzorger voor minderjarige kinderen
  • samenwonende echtgenoten en geregistreerde partners voor elkaar (alleen als zij samen naar het nieuwe adres verhuizen)
  • samenwonende ouders en meerderjarige kinderen voor elkaar (alleen als zij samen naar het nieuwe adres verhuizen)
  • een curator voor een persoon die onder curatele is gesteld
  • een meerderjarige die daarvoor schriftelijk gemachtigd is

Let op! Verhuist er iemand met u mee met wie u niet getrouwd bent of geen geregistreerd partnerschap heeft? Dan moeten zij zelf aangifte doen.