Wie verzorgt het aangepast vervoer?

Het aangepast vervoer wordt uitgevoerd door Munckhof Taxi B.V.

Hoe kan ik Munckhof bereiken?

U kunt Munckhof bellen of via de website van Munckhof contact opnemen:

Wat moet ik doen als mijn kind ziek is?

Is uw kind ziek? Geef dit zo snel mogelijk door bij de vervoerder. Zorg ervoor dat u de ziekmelding minimaal 1 uur voor de ophaaltijd heeft doorgegeven. U kunt de ziekmelding telefonisch doorgeven of via de Munckhof MM App. Bellen kan op werkdagen tussen 6.30 en 17.30 uur naar telefoonnummer 077 - 397 8870.

Wordt uw kind ziek op school? Of moet uw kind plotseling naar huis? U regelt zelf vervoer om uw kind op te halen. U laat de vervoerder weten dat uw kind niet met het aangepast vervoer meegaat.

Mijn kind blijft langer op school. Kan de ophaaltijd van het vervoer worden veranderd?

Nee. Uw kind wordt op vaste dagen en tijden opgehaald. Dit kan niet worden veranderd als uw kind langer op school moet blijven. Of als uw kind eerder opgehaald moet worden omdat een les niet doorgaat. U zorgt dan zelf voor vervoer van uw kind.

Wat wordt er van mij als ouder en mijn kind verwacht bij het leerlingenvervoer?

Krijgt uw kind leerlingenvervoer? Dan is er een aantal afspraken waar iedereen zich aan houdt. De afspraken staan beschreven in de spelregels van leerlingenvervoer. Klik hier om de spelregels van leerlingenvervoer te lezen.

Verandert er iets in uw situatie?

Gaat u binnenkort verhuizen? Gaat uw kind binnenkort naar een andere school? Of verandert er iets anders wat van invloed is op het leerlingenvervoer van uw kind? Neem dan zo snel mogelijk contact op met het team Wmo. Als u een wijziging op tijd doorgeeft, is de kans groter dat de wijziging ook op tijd wordt verwerkt.

Een verhuizing, een tijdelijk andere verblijflocatie van uw kind, verandering van school, een andere schoollocatie of veranderingen in de gezondheid van uw kind heeft mogelijk invloed op het leerlingenvervoer.

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over het leerlingenvervoer? Geef dit dan door. Het ligt aan uw klacht waar u dit kunt doorgeven:

  • Gaat uw klacht over het vervoer zelf? Neem dan contact op met de vervoerder Munckhof. Bel 077 – 397 8870.
  • Gaat uw klacht over uw aanvraag, het besluit of iets anders? Neem dan contact op met team Wmo. Stuur een e-mail naar samenlevingsloket@beesel.nl. Of bel 077 – 474 9292 met een bericht voor team Wmo. Een medewerker van team Wmo neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe kan ik team Wmo bereiken?

U kunt team Wmo een e-mail sturen of bellen:

  • Stuur een e-mail naar samenlevingsloket@beesel.nl. Een medewerker neemt zo snel mogelijk contact met u op.
  • Bel 077 – 474 9292 met een bericht voor het Samenlevingsloket. Een medewerker neemt zo snel mogelijk contact met u op.