Locaties open inloop in de gemeente Beesel

In de gemeente Beesel bent u op 3 plekken van harte welkom bij de open inloop.

Voorkant van de folder over de open inloop locaties voor dagbesteding bij de gemeente Beesel (PDF, 3.8 MB)

Lees hier in deze folder meer informatie over hoe de open inloop er per locatie uitziet en welke activiteiten er allemaal worden georganiseerd. (PDF, 3.8 MB)

Het Spick in Beesel

Het Spick in Beesel is een laagdrempelige open inloop voor inwoners die op zoek zijn naar een leuke en gevarieerde invulling van de dag. De open inloop zit in het schoolgebouw van basisschool Het Spick. Daardoor is er veel contact tussen jong en oud.

Kerkstraat 12
5954 BC Beesel
Telefoonnummer: 06 15 22 86 46 of 06 48 57 25 30
E-mailadres: moniek@saamdagbesteding.nl
Openingstijden: maandag, woensdag en vrijdag van 9.30 uur tot 16.00 uur

Bösdael in Reuver

B:osdael is een bruisende wijk vol activiteiten voor inwoners van binnen en buiten de wijk. Heeft u behoefte aan contact? Wilt u graag samen met andere actief bezig zijn? Of wilt u uw mantelzorger ontlasten? U bent van harte welkom in Bösdael!

Meerdere locaties in de wijk Bösdael.
Telefoonnummer: 06 24 84 52 56
E-mailadres: bosdael.dagverzorging@dezorggroep.nl
Openingstijden: maandag van 11.30 uur tot 16.00 uur. Dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Offenbeckerhof in Offenbeek

In Offenbeckerhof staat 3 dagen per week 'gezellig samen' centraal. Bezoekers, vrijwilligers en coördinatoren van de open inloop willen er samen een mooie dag van maken.

Amerslosestraat 1
5953 KV Offenbeek
Telefoonnummer: 077 851 57 54
E-mailadres: offenbeckerhof.inloop@gmail.com
Openingstijden: maandag, woensdag en donderdag van 10.00 tot 16.00 uur

Geregisseerde dagbesteding

Heeft u meer ondersteuning nodig dan de open inloop en activiteiten met aandacht u bieden? Dan kunt u in aanmerking komen voor geregisseerde dagbesteding. Neem hiervoor contact op met het Samenlevingsloket. Stuur een e-mail naar samenlevingsloket@beesel.nl. U kunt ook bellen naar 077 – 474 92 92 met een bericht voor het Samenlevingsloket. Een medewerker neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Vervoer

Heeft u zelf geen vervoer om naar de dagbesteding te komen? Dan kunt u gebruikmaken van de Wensbus. In Beesel kunnen vrijwilligers van Het Spick u naar de open inloop en naar huis brengen.